domingo, 30 de abril de 2017

OLA A TODOS E TODAS

Ola a todos e todas, empezo aqui a miña viaxe, e vouvos contar o que 
podedes atopar neste blog.
Non é unha viaxe completa senón algúns lugares que me chamaron a atención e que debedes coñecer.
Para empezar, déixovos unha bonitas fotos sobre a miña terra:







Neste blog vouvos contar todo o que necesitades saber para facer unha viaxe a o meu país, Galicia, no meu menú ides atopar:
  • Camiñatas para facer
  • Espazos para divertirse
  • Praias para disfrutar
  • Lugares onde comer
  • Monumentos imprescindibles para admirar
  • Lugares para visitar

ESPERO QUE VOS AXUDE A PASAR AQUÍ UNS DÍAS AGRADABLES E DIVERTIDOS.
PODEDES DEIXAR COMENTARIOS E TAMÉN AMPLIAR A INFORMACIÓN.

Para empezar a viaxe déixovos aquí abaixo un video de doce lugares de ensoñó para que vaiades disfrutando.
  
                  
                                     

ATA A PRÓXIMA

Ningún comentario:

Publicar un comentario