domingo, 30 de abril de 2017

CAMIÑATAS PARA FACER


Bos días hoxe vouvos falar de dúas camiñatas que hai que facer si estás na provincia de Pontevedra: 
  • San Vicente do Mar
  • Ramallosa-Baiona
Eu vou puntuar cada unha das camiñatas ( de unha a cinco estrelas) segundo o meu criterio, para que os sexa máis fácil decidir. 


 SAN VICENTE DO MAR

Eu describiría esta ruta como fácil e curta, empezamos dende  o porto marítimo de Pedras Negras e imos camiñando pegados ao mar vendo paxaros e gaivotas, pequenas praias e as illas de Ons e Sálvora. Como xa dixen antes esta ruta é curta, cun percorrido de 1,5 km ou máis dependendo do que se queira camiñar. Se tedes a sorte de que faga sol, a ruta é moito máis bonita. O paseo é de madeira e vai entre rochas, mar e vexetación.


 A miña puntuación é:

 RAMALLOSA-BAIONA

Comezamos este paseo na Ramallosa. O primeiro que se ve é unha ponte moi antiga, onde atopamos a desembocadura do río Miñor, faise a pé sobre un paseo de madeira onde podemos ver as marismas, moitas aves, un camping e a Praia da Ladeira. Pasando esta praia entramos en Baiona e chegamos ata o Parador que é unha fortaleza, que podes rodeala camiñando tranquilamente, dende a parte alta pódense ver as Cies. Este camiño vai xunto a un carril bicicleta.
Fácil de facer e podes pasar un bo día. Hai moitos lugares para descansar e tomar algo.













A miña puntuación:


ATA A PRÓXIMA





 

Ningún comentario:

Publicar un comentario